Frequently Asked Questions

Lees alstublieft onze FAQ voordat u een e-mail stuurt.

Wat zijn jullie openingstijden?

Openingstijden:
Ma t/m Vr: 9:00 – 20:00
Za: 13:00 – 16:00
Zo: Gesloten

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn 6.95. Als uw bestellingen boven de 49.99 is, zijn de verzendkosten gratis.

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?

Op dit moment kunt u met iDeal, Paypal, Bancontact en SEPA Overboeking betalen.

LET OP: Bij een betaling met Paypal komen er 4% extra kosten overheen.

Hoelang duurt de levering?

Dat is volledig aan onze distributeur. Houd er rekening mee dat het tot 4 dagen kan duren. De meeste producten worden direct verzonden en worden de volgende dag geleverd. Mits u vóór 16:00 uur bestelt. Als een product niet meer op voorraad is krijgt u hier een mail over.

Met SEPA Overboeking kan het tot 3 werkdagen duren voordat uw pakketje wordt verzonden.

Is het veilig om in de webshop een aankoop te doen? Is mijn data beveiligd?

Ja, exicute.nl is beveiligd met een SSL-certificaat.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn te bereiken via dit contact formulier, Facebook, Instagram, Twitter én Whatsapp.

Als u liever zelf een mail wilt sturen zónder een contact formulier, dat kan, stuur dan een mail naar: webservice@exicute.nl

Wij proberen binnen 1 werkdag te reageren.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb gedaan?

De betaling wordt verwerkt en bevestigt. Hier ontvangt u een mail over. Onze distributeur stuurt uw product op.

Waar is mijn orderbevestiging?

De orderbevestiging word per mail naar u verstuurd, samen met een factuur. Heeft u hem niet ontvangen? Kijk dan even in uw spam/ongewenst folder.
Nog steeds geen mail? Neem dan contact met ons op.

Stuur ons een e-mail